[ANB 1.8 150 KM] Problem od 2k obrotów
[ANB 1.8 150 KM] Problem od 2k obrotów
Witam. Od jakiegos czasu zauważyłem problem w aucie przy przyspieszaniu, a dokładnie od 2 tys obrotów do 2800 obr na 3 i 4 biegu zwłaszcza czuć tak jakby drganie,no dławieniem tego nie nazwę. W późniejszej fazie auto normalnie elegancko przyśpiesza. Kompletnie nie wiem od czego zacząć , a vag nie wykazuje ani jednego błędu na ten temat. Pomocyyy
Łukasz13, ok tak zrobię ale wątpie, że dzis po złości śnieg miasto własnie zasypuje
[ Dodano: 2014-02-11, 14:21 ]
Dobra, logi zrobione mam nadzieje ze nie zchrzaniłem ?
trojka, od 1.5 tys obr do 4.5
Grupy: 020 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159691.html
Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159692.html
Grupy: 118 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159693.html
Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159694.html
Grupy: 002,002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159695.html
[ Dodano: 2014-02-11, 14:21 ]
Dobra, logi zrobione mam nadzieje ze nie zchrzaniłem ?
trojka, od 1.5 tys obr do 4.5
Grupy: 020 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159691.html
Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159692.html
Grupy: 118 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159693.html
Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159694.html
Grupy: 002,002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159695.html
nooo auto mam od października wszystko bylo cacy. A to sie zaczelo mysle od ponad tygodnia od tak jakos zaczlem wyczuwać. Ostatnio sprawdzalem cewki, to po wsadzeniu bodajze drugiej już auto nie grało na wszystkich garach, to jedna została wymieniona, lecz wciąz ciagle ten klopot. A nawet nie dam rady tego klopotu nagrać czy cos, bo to nooo dławi i puszcza
Łukaszu, to jak sprawdzić w takim wypadku dv jak zadnych błędów nie wykazuje? Wlasnie odpiolem ponownie zawór ten n75 no cóż... auto oczywiscie mułowate wówczas, ale zauwazylem ze nie dośc, że nie dławi, to także jakieś wydaje się nazwę to płynniejsze, pedał gazu raguje bez rzuceń które czasem się ukazują no i w ogóle noo takie płynne heh Ale odłączenie tego n75 odłącza działanie turbiny to ok, ale czy przypadkiem również wtedy i te dv nie funkcjonuje ? więc teraz nie wiadomo która z tych rzeczy do wymiany, bo wszystko wydaje sie byc szczelne
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Jak odepniesz n75 doladowanie spada do 0,3 bar to jest normalne, ja pisze o zaworze dv tu masz fotke: http://forum.vw-passat.pl/threads/17114-zawor-DV, mozesz sprawdzic czy nie jest uszkodzony choc pewnie to i tak nie on jest przyczyna twoich problemow.
[ Dodano: 2014-02-12, 00:13 ]
Podsumowujac n75 jest na pewno dobry, dv mozesz sprawdzic, mozesz jeszcze raz zrobic loga z 002+033 do odcnki raz na pb i raz na lpg moze cos wyjdzie.
[ Dodano: 2014-02-12, 00:13 ]
Podsumowujac n75 jest na pewno dobry, dv mozesz sprawdzic, mozesz jeszcze raz zrobic loga z 002+033 do odcnki raz na pb i raz na lpg moze cos wyjdzie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Nie jestem pewien, czy przypadkiem ostatnio jak wymienilem jedną cewkę to problem zniknął na kilka dni, lecz cewki albo działają albo nie i to wlasnie jest ciekawe. M.in znalazłem na jednym z forum takie zdanie: A czy podczas przyspieszania między 2000 a 3000 obr. poszarpuje Ci ?
Jeśli tak to cewki,a jak nie to daj im spokój i szukaj dalej.
Jedną mądrą żecz powiedział mi znajomy mechanik VW:
..VW i audi zalecają wymiane wszystkich cewek na nowe w silniku 1.8T po 130000 km
Jeśli tak to cewki,a jak nie to daj im spokój i szukaj dalej.
Jedną mądrą żecz powiedział mi znajomy mechanik VW:
..VW i audi zalecają wymiane wszystkich cewek na nowe w silniku 1.8T po 130000 km
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga