Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ANB 1.8 150 KM] Problem od 2k obrotów

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
hpnoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2013, 23:21
Lokalizacja: Białystok

[ANB 1.8 150 KM] Problem od 2k obrotów

Post autor: hpnoti » 10 lut 2014, 00:54

Witam. Od jakiegos czasu zauważyłem problem w aucie przy przyspieszaniu, a dokładnie od 2 tys obrotów do 2800 obr na 3 i 4 biegu zwłaszcza czuć tak jakby drganie,no dławieniem tego nie nazwę. W późniejszej fazie auto normalnie elegancko przyśpiesza. Kompletnie nie wiem od czego zacząć , a vag nie wykazuje ani jednego błędu na ten temat. Pomocyyy :( :(

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 10 lut 2014, 10:20

Zacznij od logow dynamicznych 002 033 020 115 118
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

hpnoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2013, 23:21
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hpnoti » 11 lut 2014, 14:21

Łukasz13, ok tak zrobię ale wątpie, że dzis po złości śnieg miasto własnie zasypuje

[ Dodano: 2014-02-11, 14:21 ]
Dobra, logi zrobione mam nadzieje ze nie zchrzaniłem ?
trojka, od 1.5 tys obr do 4.5
Grupy: 020 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159691.html
Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159692.html
Grupy: 118 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159693.html
Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159694.html
Grupy: 002,002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159695.html

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 11 lut 2014, 16:27

Auto jest po jakims lajtowym programie, logi wyglądają dobrze tylko szkoda że nie pociągłeś do troche wyższych obrotów, jestes pewny że to problem typowo z silnikiem może dwumas powoduj te wibracje.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

hpnoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2013, 23:21
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hpnoti » 11 lut 2014, 17:14

Poważnie po chipie o.O ? a ja akurat chcialem go na wiosnę gdzies chipować :P hmm z pewnoscia, bo n75 jak odłączę to problemy ustają, ale to w sumie na kazdym biegu czuj jednak zauwazylem, jakby sie dławił przez chwile od 2 do no 2800obrotow

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 11 lut 2014, 18:13

No z logów tak wynika że auto miało coś grzebane prawdopodobnie jest jakiś chip na ok 180 km, od samego początku tak masz czy niedawno? może coś zbabrane w tym programie, spróbuj jeszcze raz zlogować razem 002+033 i 003+115 do odcinki.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

hpnoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2013, 23:21
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hpnoti » 11 lut 2014, 18:18

nooo auto mam od października wszystko bylo cacy. A to sie zaczelo mysle od ponad tygodnia od tak jakos zaczlem wyczuwać. Ostatnio sprawdzalem cewki, to po wsadzeniu bodajze drugiej już auto nie grało na wszystkich garach, to jedna została wymieniona, lecz wciąz ciagle ten klopot. A nawet nie dam rady tego klopotu nagrać czy cos, bo to nooo dławi i puszcza

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 11 lut 2014, 18:21

Sprawdz jeszcze sobie zawór dv czy nie jest uszkodzony bo troche podbija cisnienie po zdjęciu nogi z gazu, szczelność dolotu.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

hpnoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2013, 23:21
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hpnoti » 11 lut 2014, 18:29

No to mowa o tym n75 w sumie ? no te szczelnosci tyle razy badane były już. A świece wątpliwe by miały cos z tym wspólnego ? Na lpg i pb to jest jkb co

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 11 lut 2014, 18:43

N75 jest w porządku pisze o zaworze dv możesz go sprawdzic dla pewnosci.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

hpnoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2013, 23:21
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hpnoti » 11 lut 2014, 20:29

Łukaszu, to jak sprawdzić w takim wypadku dv jak zadnych błędów nie wykazuje? Wlasnie odpiolem ponownie zawór ten n75 no cóż... auto oczywiscie mułowate wówczas, ale zauwazylem ze nie dośc, że nie dławi, to także jakieś wydaje się nazwę to płynniejsze, pedał gazu raguje bez rzuceń które czasem się ukazują no i w ogóle noo takie płynne heh Ale odłączenie tego n75 odłącza działanie turbiny to ok, ale czy przypadkiem również wtedy i te dv nie funkcjonuje ? więc teraz nie wiadomo która z tych rzeczy do wymiany, bo wszystko wydaje sie byc szczelne

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 12 lut 2014, 00:13

Jak odepniesz n75 doladowanie spada do 0,3 bar to jest normalne, ja pisze o zaworze dv tu masz fotke: http://forum.vw-passat.pl/threads/17114-zawor-DV, mozesz sprawdzic czy nie jest uszkodzony choc pewnie to i tak nie on jest przyczyna twoich problemow.

[ Dodano: 2014-02-12, 00:13 ]
Podsumowujac n75 jest na pewno dobry, dv mozesz sprawdzic, mozesz jeszcze raz zrobic loga z 002+033 do odcnki raz na pb i raz na lpg moze cos wyjdzie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

hpnoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2013, 23:21
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hpnoti » 12 lut 2014, 12:48

Nie jestem pewien, czy przypadkiem ostatnio jak wymienilem jedną cewkę to problem zniknął na kilka dni, lecz cewki albo działają albo nie i to wlasnie jest ciekawe. M.in znalazłem na jednym z forum takie zdanie: A czy podczas przyspieszania między 2000 a 3000 obr. poszarpuje Ci ?
Jeśli tak to cewki,a jak nie to daj im spokój i szukaj dalej.
Jedną mądrą żecz powiedział mi znajomy mechanik VW:
..VW i audi zalecają wymiane wszystkich cewek na nowe w silniku 1.8T po 130000 km

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 12 lut 2014, 13:04

Cewki wydają sie byc w porzadku patrząc na kanał 020 możesz jeszcze właczyc sobie kanał 014 jesli dobrze pamiętam i tam masz liczniki wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach i w czasie jazdy obserwowac czy zaczynają coś zliczać.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

hpnoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2013, 23:21
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hpnoti » 14 lut 2014, 20:21

Ok temat właściwie do zamknięcia... nowe świece robią swoje, samochód odżył i na razie żadnych dławień, choć jeszcze jutro też jest dzień i zobaczymy czy problem zażegnany w 100%

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga