[A6 C6]Czujnik poziomu paliwa
[A6 C6]Czujnik poziomu paliwa
Około miesiąca temu wsiadam do auta, przekręcam kluczyk i pokazuje "please refuel", wiem że miałem cały zbiornik. Podniosłem kanapę odkręciłem osłonę pompy poruszałem kabelkami i jakoś złapał odpowiedni stan. Dzisiaj wsiadam do auta i to samo, zobaczyłem, że klapka wlewu nie była do końca zamknięta, auto stało w garażu. Nie wiem co tym razem może być, myślę, żeby odkręcić osłonę pompy i zobaczyć jak porusza się ten czujnik, może coś go nie raz blokuje, sam nie wiem. Czekam na porady osób, które miały podobny problem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 lis 2010, 20:18
- Lokalizacja: lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 85
- Rejestracja: 10 wrz 2010, 08:20
- Lokalizacja: Trójmiasto
Miałem ten sam problem . Niezależnie od ilości paliwa w zbiorniku darł ryja , żeby go zatankować bo jest "zero". Raz po zjeździe z krawężnika się odblokował , ale za chwilę było to samo . Próba reanimacji czujnika skończyła się na tym , że wskaźnik schodził bardzo powoli , pokazywał połowę stanu paliwa , a w zbiorniku było tylko kilka litrów . Czytałem na forum , że to problem w wiązce , we wtyczkach itp - ale u mnie nie był to problem w wiązce. Problem był w czujniku - częsta usterka podobno . Po tym już mi się nie chciało babrać w gmeranie i reperacje , tym bardziej , że nowy czujnik w ASO nie jest drogi - koszt około 250 pln . Tylko uwaga - bo są dwa :-P - przynajmniej w Avancie . Nie wiem jak jest w sedanie. Wymiana jest prosta , tylko trzeba mieć klucz do takiej nakrętki mocującej , albo sprytnie i umiejętnie ją odkręcić , by jej nie zdezelować , bo jest zazwyczaj "zastana". Nowa też nie jest zabójczo droga. Moim zdaniem wymień czujnik (pływak) i problem zniknie . Oczywiście , trzeba najpierw się upewnić , czy to pływak, czy wystarczy gmeranie w kablach i wtyczkach (styki).mest1987 pisze: Czekam na porady osób, które miały podobny problem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 85
- Rejestracja: 10 wrz 2010, 08:20
- Lokalizacja: Trójmiasto
Byłem wczoraj w ASO i problem został naprawiony:) jak się okazało z czujnikiem wszystko było ok tylko wiązka kabli skorodowała i trzeba było wstawić nową. Sam koszt materiałów nieduży, ale robocizna powala na kolana. Za każde wymontowanie, zamontowanie, wymienienie leci straszna kasa. W sumie za tą "imprezę" zapłaciłem 690 zł. Sam bym tego nie zrobił, więc niestety byłem zmuszony podjechać właśnie tam.
Koledze pewnie chodzi o to że koszt nie współmierny do usterki, no ale to ASO... A ta wiązka to dwa kabelki z dwoma złączkami które to korodują, warta może z 20 zł a i naprawa prosta, tyle że, tak jak napisałeś, trzeba się znać.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
Jasne, że macie rację z tymi pieniędzmi, że nie współmierna kwota do usterki i zdawałem sobie z tego sprawę, że tak będzie. Po pierwsze teraz już wszyscy wiemy co było przyczyną, gdybym sam się za to zabrał to nie wiedziałbym od czego zacząć. Na drugi raz proszę napisać, że ktoś chce pomóc w naprawie, chętnie zapłacę :mrgreen: ale przed diagnozą a nie po rozwiązaniu problemu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego, chyba żartujesz, otrzymałeś odpowiedź w 100% trafną i jeszcze Ci źle, wstydmest1987 pisze:. Po pierwsze teraz już wszyscy wiemy co było przyczyną, gdybym sam się za to zabrał to nie wiedziałbym od czego zacząć. Na drugi raz proszę napisać, że ktoś chce pomóc w naprawie, chętnie zapłacę ale przed diagnozą a nie po rozwiązaniu problemu
szynszyl pisze:Było na ten temat na forum sporo. Ja wywaliłem kostki łączące do czujników w zbiorniku, kabelki zlutowałem i problem znikł, a ciągle pokazywało mi zero
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga