Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 części audi a6 sklep audi a6 Audi A6 reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Części do A6/S6 Motostacja.pl Oleje Motul AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ANB 1.8 150 KM] Problem od 2k obrotów  
Autor Wiadomość
hpnoti 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Pablo
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-10, 00:54   [ANB 1.8 150 KM] Problem od 2k obrotów

Witam. Od jakiegos czasu zauważyłem problem w aucie przy przyspieszaniu, a dokładnie od 2 tys obrotów do 2800 obr na 3 i 4 biegu zwłaszcza czuć tak jakby drganie,no dławieniem tego nie nazwę. W późniejszej fazie auto normalnie elegancko przyśpiesza. Kompletnie nie wiem od czego zacząć , a vag nie wykazuje ani jednego błędu na ten temat. Pomocyyy :( :(
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Łukasz13 
Nawiedzacz


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 371
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-02-10, 10:20   

Zacznij od logow dynamicznych 002 033 020 115 118
_________________
A4 1.8T AWT ~~190 KM
Pomoge przy 1.8t ;)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
hpnoti 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Pablo
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-10, 13:49   

Łukasz13, ok tak zrobię ale wątpie, że dzis po złości śnieg miasto własnie zasypuje

[ Dodano: 2014-02-11, 14:21 ]
Dobra, logi zrobione mam nadzieje ze nie zchrzaniłem ?
trojka, od 1.5 tys obr do 4.5
Grupy: 020 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159691.html
Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159692.html
Grupy: 118 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159693.html
Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159694.html
Grupy: 002,002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/hpnoti_159695.html
 
 
Łukasz13 
Nawiedzacz


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 371
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-02-11, 16:27   

Auto jest po jakims lajtowym programie, logi wyglądają dobrze tylko szkoda że nie pociągłeś do troche wyższych obrotów, jestes pewny że to problem typowo z silnikiem może dwumas powoduj te wibracje.
_________________
A4 1.8T AWT ~~190 KM
Pomoge przy 1.8t ;)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
hpnoti 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Pablo
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-11, 17:14   

Poważnie po chipie o.O ? a ja akurat chcialem go na wiosnę gdzies chipować :P hmm z pewnoscia, bo n75 jak odłączę to problemy ustają, ale to w sumie na kazdym biegu czuj jednak zauwazylem, jakby sie dławił przez chwile od 2 do no 2800obrotow
 
 
Łukasz13 
Nawiedzacz


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 371
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-02-11, 18:13   

No z logów tak wynika że auto miało coś grzebane prawdopodobnie jest jakiś chip na ok 180 km, od samego początku tak masz czy niedawno? może coś zbabrane w tym programie, spróbuj jeszcze raz zlogować razem 002+033 i 003+115 do odcinki.
_________________
A4 1.8T AWT ~~190 KM
Pomoge przy 1.8t ;)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
hpnoti 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Pablo
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-11, 18:18   

nooo auto mam od października wszystko bylo cacy. A to sie zaczelo mysle od ponad tygodnia od tak jakos zaczlem wyczuwać. Ostatnio sprawdzalem cewki, to po wsadzeniu bodajze drugiej już auto nie grało na wszystkich garach, to jedna została wymieniona, lecz wciąz ciagle ten klopot. A nawet nie dam rady tego klopotu nagrać czy cos, bo to nooo dławi i puszcza
 
 
Łukasz13 
Nawiedzacz


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 371
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-02-11, 18:21   

Sprawdz jeszcze sobie zawór dv czy nie jest uszkodzony bo troche podbija cisnienie po zdjęciu nogi z gazu, szczelność dolotu.
_________________
A4 1.8T AWT ~~190 KM
Pomoge przy 1.8t ;)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
hpnoti 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Pablo
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-11, 18:29   

No to mowa o tym n75 w sumie ? no te szczelnosci tyle razy badane były już. A świece wątpliwe by miały cos z tym wspólnego ? Na lpg i pb to jest jkb co
 
 
Łukasz13 
Nawiedzacz


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 371
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-02-11, 18:43   

N75 jest w porządku pisze o zaworze dv możesz go sprawdzic dla pewnosci.
_________________
A4 1.8T AWT ~~190 KM
Pomoge przy 1.8t ;)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
hpnoti 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Pablo
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-11, 20:29   

Łukaszu, to jak sprawdzić w takim wypadku dv jak zadnych błędów nie wykazuje? Wlasnie odpiolem ponownie zawór ten n75 no cóż... auto oczywiscie mułowate wówczas, ale zauwazylem ze nie dośc, że nie dławi, to także jakieś wydaje się nazwę to płynniejsze, pedał gazu raguje bez rzuceń które czasem się ukazują no i w ogóle noo takie płynne heh Ale odłączenie tego n75 odłącza działanie turbiny to ok, ale czy przypadkiem również wtedy i te dv nie funkcjonuje ? więc teraz nie wiadomo która z tych rzeczy do wymiany, bo wszystko wydaje sie byc szczelne
 
 
Łukasz13 
Nawiedzacz


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 371
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-02-12, 00:05   

Jak odepniesz n75 doladowanie spada do 0,3 bar to jest normalne, ja pisze o zaworze dv tu masz fotke: http://forum.vw-passat.pl/threads/17114-zawor-DV, mozesz sprawdzic czy nie jest uszkodzony choc pewnie to i tak nie on jest przyczyna twoich problemow.

[ Dodano: 2014-02-12, 00:13 ]
Podsumowujac n75 jest na pewno dobry, dv mozesz sprawdzic, mozesz jeszcze raz zrobic loga z 002+033 do odcnki raz na pb i raz na lpg moze cos wyjdzie.
_________________
A4 1.8T AWT ~~190 KM
Pomoge przy 1.8t ;)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
hpnoti 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Pablo
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-12, 12:48   

Nie jestem pewien, czy przypadkiem ostatnio jak wymienilem jedną cewkę to problem zniknął na kilka dni, lecz cewki albo działają albo nie i to wlasnie jest ciekawe. M.in znalazłem na jednym z forum takie zdanie: A czy podczas przyspieszania między 2000 a 3000 obr. poszarpuje Ci ?
Jeśli tak to cewki,a jak nie to daj im spokój i szukaj dalej.
Jedną mądrą żecz powiedział mi znajomy mechanik VW:
..VW i audi zalecają wymiane wszystkich cewek na nowe w silniku 1.8T po 130000 km
 
 
Łukasz13 
Nawiedzacz


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 371
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-02-12, 13:04   

Cewki wydają sie byc w porzadku patrząc na kanał 020 możesz jeszcze właczyc sobie kanał 014 jesli dobrze pamiętam i tam masz liczniki wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach i w czasie jazdy obserwowac czy zaczynają coś zliczać.
_________________
A4 1.8T AWT ~~190 KM
Pomoge przy 1.8t ;)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
hpnoti 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Pablo
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-14, 20:21   

Ok temat właściwie do zamknięcia... nowe świece robią swoje, samochód odżył i na razie żadnych dławień, choć jeszcze jutro też jest dzień i zobaczymy czy problem zażegnany w 100%
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: